23 aug. 2009

söndagsbus

Vad har jag gjort idag? ......
jo, busat som vanligt. Det som var annorlunda är att jag hjälpte matte att tvätta bilen.
Men jag var INTE svampen (som många verkar tro, undrar varför?)
Däremot så snodde jag svampen av matte och drog in den i rabatten.







Det roligaste var när vi tvättade fälgarna, det kom massa vitt skum som man kunde doppa näsan i (matte blev inte glad då)





Det var riktigt kul när det skulle sköljas bort, men HUA va blöt man blev av att jaga slangen. När jag va klar stack jag in till Nattis och hampe och blötte ner dom också, dom hade ju inte hjälpt till alls.
När jag hade torkat lite gick jag och la mej och sov en stund.
Sen var vi ute och åkte lite bil och hälsade på Jenny & Lasse på deras landställe, super duper skoj ställe.
Näe, nu ska jag busa lite innan det är dax att gå och lägga sej.
See you later aligator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar