26 aug. 2009

Regn är INTE skoj

Jaha, regn idag.... glöm att jag går ut då.
Personalen tjatade och tjatade men jag VÄGRADE, en gång bar dom ut mej utanför staketet men som tur var stängde dom inte grinden. Jag vände och drog raka spåret in.
Väl inne i säkerheten samlade jag ihop alla mina saker och kollade så dom var okej.
sen la jag mej och sov, sov, sov.
När det var ett regn uppehåll bar dom ut mej igen, SUCK.... jag var inte glad. Men jag följde med på en promenad. Vi hann precis in till nästa skur kom.






ett bild bevis på min frustration




En sak som var himla skoj idag var att hjälpa husse med hans packning. Han ska åka till Anderstorp och köra racing (mc)
Han var så snäll (och lite förvirrad tror jag *fniss*) för han ställde en MATKASSE full med goa grejjer, som ost, skinka, bananer osv......
Jag tyckte att han hade packat på tok för mycket :-) så jag tog bort lite, men han kom på mej :-(
Han gjorde ett tappert försök att uppfostra mej *HAHAHAHA* jag uppfostras när JAG vill.Jag hjälpte honom även med hans övriga packning. Man kunde lätt hoppa ner i trunken och plocka ur strumpor, kalsonger och tröjjor.
Skinnställ, där gick gränsen.... det fick ligga kvar :-)



När jag tröttnade på att packa ur saker ur väskor flyttade jag på mattorna.
Jag har ju sovit en hel del idag så jag var rätt utvilad.

Matte stack och tränade med Erika och sa nåt som "skönt att få koppla av på gymmet" (fattar inte vad hon menar) små personalen (natta och hampe) tog hand om mej, eller dom försökte iallafall.
Jag sprang runt som en vilde när dom gjorde något jag inte tyckte va bra bet jag dom i byxorna, skällde och röjde runt ordentligt :-)


Jag följde med natta upp på övervåningen, där hittade jag en polare...... han måste ju vara MIN.
Jag tog honom iallafall.
Efter att ha brottat ner och bitit honom för att visa vem som är chefen här hemma la han sej på rygg och kapitulerade och jag kunde ta mej en tupplur i lugn och ro.
tuppeli- tupplur, go`natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar