22 aug. 2009

Vägning.... och vanligt bus

Idag har husse vägt mej :-) Jag har gått upp till 1495 gram...... När jag kom hem till personalen för 2 veckor sen vägde jag 1205 gram, Det är MUSKLER.... Jag e ju STÖRST, VACKRAST & BÄST. Det kan ni fråga vem som helst :-) Brudarna i kvarteret storknar när dom ser mej :-)



Idag var jag ute och lattjade lite med personalen.

En av dom kastar bollen och jag hämtar....


Lite väl enkelt tycker jag, så jag brukar köra med lite olika trix & fix.....

sånt som Kullerbytta vid själva fångandet av bollen

eller varför inte

Stort öronflax i och hög svansföring i jakten







Vilket jag brukar avsluta lite stilrent LIPANDE för att reta personalen, dom klarar nog inte något av det jag gör.

Jag har även träffat 2 fåglar (som satt i en bur) hemma hos familjen Mellgren, WOW gissa om jag va sugen på att leka med dom?

Senare på kvällen efter maten hjälpte jag husse att läsa TV-tidningen, han behövde verkligen all hjälp han kunde få :-), jag var rätt busig sa dom......

När vi var klara med tidningen övergick jag till husses fötter. Trots en lång promenad och mycket bus kliade det i hela kroppen, jag var bara tvungen att BUUUUUUUSAAAA.











Men även en hjälte måste sova.........

GOD NATT, sov gott & vakna torrt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar