29 aug. 2009

1685 gram

Idag började morsan att väcka mej vid 9,30 men jag vägrade gå upp. Vi låg kvar och slumrade och mös till klockan 10. Sen väckte vi natta och hampe.

Solen sken och dom åt frukost på trappan, PERFEKT, precis lagom höjd för aktivt tiggeri :-)



Japp, man har lagt sej till med en liten viktökning :-)

9 veckor = 1,205 kg

10 veckor = 1,495 kg

11 veckor = 1,685 kg


















Undrar om det beror på att jag e så himla duktig på att tigga och att jag e så söt att dom ger mej sin ost och skinka.... eller hur det kommer sej. :-))

idag har det egentligen inte hänt så mycket. Vi gjorde som vanligt, stack till skogs.
Det var jag, matte och Mita, jippi va härligt. Det blev ingen svamp idag utan bara blåbär, mums... Imorgon ska matte köpa en bärplockare och så åker vi tillbaka sa hon.

Vi ska plocka massor med blåbär och ev. lingon....

Det värsta med skogslivet är fästingarna, hua, matte har hittat flera stycken som kryper på henne.
Som vanligt blir jag vääääääääääldigt trött av att vara i skogen


godnatt alla monsterdiggare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar