27 aug. 2009

En arg dag

Idag har jag varit lite ilsken...... Jag försökte bestämma...
Det gick sådär, matte och jag blev osams.
Hon skulle borsta mej, det tyckte INTE jag att hon skulle göra så jag skällde på henne och försökte bita henne...... det var inte poppis.
Sen när morfar kom till kontoret skällde jag ut honom ordentligt.
När jag var med Rosita mopsade jag upp mej rejält mot all personal som satt i närheten, och VIPS så var jag ensam innanför staketet och alla andra (inklusive rosita) var utanför....
FUBBIGT....

Det roligaste idag var att jag hitta en scotch brite, himla kul leksak.......
Så här gör jag efter maten :-)

Jag har försökte RÖJA ordentligt :-) jag tror att matte tyckte jag var billig på säljmarknaden idag.
Trots 2 långa promenader blev jag inte trött *hahahaha*
Snart får jag nog en brödkavel i huvvet om jag inte lugnar mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar