14 sep. 2009

Vissa dagar har man TUR

Jag vaknade inte förrän 6,00 så jag missade nästan HELA stunden i mattes säng..... DET va INTE tur. Men det artade sej under dagen :-)
Matte och jag stack till Kallhäll en sväng och kollade läget, det va lungt och såg bra ut. Sen fixade vi lite allt möjligt. Vi var tex inne på banken och hälsade på, dom har ju inte träffat mej på ett tag.
När vi kom hem Stack jag ut på baksidan en sväng, och kolla vad jag hittade......
Rositas syrra va hundvakt till en blandras tjej valp som heter Brandy, jag heter ju egentligen Brown burbon..... Brandy & Burbon :-) passar ju. HERREGUUUUUU så snygg hon är. Hon är bara 8 veckor, jag e ju inte minst i hela världen som jag misstänkte ett tag.
Efter att vi nosat lite på varandra fick hon komma ner på marken, jä...ar vilken brutta.... Jag fick mej en REDIG tillsägelse när jag snackade med fel avdelning av henne. Man fick tydligen inte göra vad som helst med den här tjejen, dom äldre e lättare dom tycker ju att jag e deras bebis. Men inte hos BRandy, där smällde det direkt :-) Jag kan ju tala om att jag blev rätt paff. Vi busade vi en stund när hon satt i knät på rositas syrra, Jag e käääääär.













Sen gick vi ut på stora gräsmattan, hon är supersnabb. Jag jagade henne, vi rejsade som bara den. Vi landade alltid mellan någon av personalens fötter och brottades ett tag, sen bar det av igen i ett rejs. Så höll vi på tills båda nästan stupade.

JAG HAR SÅN HIMLA TUR..... kolla snyggingen Jiihooooooo vilken speeeeeed

Efter det var jag tvungen att käka lite, sen stupade jag ner i soffan. Sov som en klubbad i en timme eller två.
Sen stack matte och jag tilll skogen på en promenad, myyyysigt. TUR IGEN.
Efter maten stack matte hemmifrån en timme på föräldrarmöte, INTE TUR.... jag va uppe hos Nattis på övervåningen och röjde, så egentligen hade jag det både bra och skoj, men det behöver jag inte erkänna för matte. Jag va ute på altanen, där hittade jag en gammal tidning som jag rev sönder och försökte skaka liv i. Sen i ren protest kissade jag på golvet i allrummet också.
(glömde berätta att i morse gick jag in på toa golvet och bajjade, smart va... klockrent)
Go´natt Brandy.... och ni andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar