15 sep. 2009

Lugn vanlig dag

Hej hopp, idag har det inte hänt så mycket egentligen.
Matte och jag låg o gosade i sängen tills alla hade stuckit till skolan, skönt att slappa lite :-)

Sen stack vi iväg till kontoret, jag hittade lite fåglar i vattnet igen, lovar att dom sitter där i vattnet bara för att reta mej. Vi stack hem på lunchen och då såg jag BRANDY på baksidan, jag rejsade dit och gissa vad som hände.... Det fanns en syrra till Brandy, hon var inte alls lika modig, jag skrämde henne lite så matte blev arg och jag fick gå hem....Jag va lite väääääl uppspelt sa hon

SÅÅÅÅÅÅ himla taskigt.

Senare på dagen åkte vi till skogen och plockade lingon. Matte ville göra lite mer rårörda lingon, inte mej emot, jag älskar att springa i skogen och busa.
Jag börjar bli jäkligt bra på att hoppa upp på stockar och stenar, för att inte tala om hur bra jag e på att gräva i mossan.
Min viktkurva ser bra ut har dom (personalen) konstaterat....
9 veckor = 1205 g
10 veckor = 1308 g
11 veckor = 1495 g
12 veckor = 1625 g
13 veckor = 1780 g
14 veckor = 1940 g

På torsdag ska jag påbörja mitt pass. Det är lite långdraget men de e ju bra att ha så dom inte åker ifrån mej :-) det tar ca 6 månader för mej att få ett pass. sen ska man hålla det vid liv varje eller vart 3:e år. Slutnotan för passet hamnar på 2 260 kr.
Nu e jag supertrött
hej svej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar