22 okt. 2009

VOV jag va på krogen idag


Matte o jag började som vanligt m att jobba.......sen va vi på ett ärende innåt stan. Då fick matte en HELT UNDERBAR idé..... Hon och jag skulle gå på restaurang.. :-O
Hon hade hittat ett ställe som JAG var välkommen in på, det ligger på Östermalm. Kolla in länken till deras hemmsida  http://www.himmelskahundar.se/ 
dom har ju en blogg oxå... coooolt
Behöver jag säga att jag hade SUPERSKOJ.... När jag kom dit var det bara en hund till därinne.
Det var Tiffany, hon är lika gammal som mej och SUPERSÖT, vi pussades massor.
Vi fick gå lösa, och vi brottades ca 45 minuter.
Vi tog bara små KORTA pauser när matte bjöd oss på "chihuahua (eller hur det stavas) coctail"
med leverpastej smak. Vi delade som syskon. Matte åt En jättegod varm macka med bla. brieost.
Matte försökte ta kort på oss men mobilkameran e värdelös. Bilderna blir både suddiga och dåliga. Dessutom var vi på tok för snabba för den sööööliga kameran :-) Men ni får se iallafall bara för att.......




De randiga är Tiffanys reflexkoppel.
JÄKLARNS va skoj det va. Världens bästa ställe, gott också. Det fanns flera olika maträtter till både matte och mej :-)
Sen stack vi hem i en rasande fart och fixade middag.
Sen var vi chaufför till hampe och martin, dom hade basket träning i Djusholm. Matte och jag tog en fiiiin promenad nere vid vattnet i väntan på hemfärd.
Morfar var jättesnäll och följde med Natta på Gymnasieinfo, idag skulle hon till John Bayer.
Matte hade dubbelbokat, eller rättare sagt: glömt bort lite och lovat mycke :-)
Men det löste sej ju:-)
nu ska jag gå och drömma om TIFFANY
puss