20 okt. 2009

Fullservice

Idag har det nog inte hänt något speciellt alls.Vi jobbade lite på kontoret sen stack vi till kallhäll. Jag hittade en superbra plats brevid matte, man ser typ allt..... (Matte hade glömt min bil-korg) Jag alternerade mellan att sitta på pallen mellan sätena och att stå och titta ut. Att stå upp är en utmaning i rondeller :-)







På eftermiddagen stack matte och jag på en långpromenad, super skönt att sträcka på sej lite.
När vi kom hem från promenaden höll Hampus på att baka sina supergoda muffins. När han var klar med muffinsen började han med middagen, kyckling i currysås. Matte fick ledigt från köks tjänsten idag, nästan..... Medan Hampe fixade mat fixade matte godis till mej, MUMS.....  jag e jätteduktig på att provsmaka.
Nu måste matte hjälpa Hampus, jag håller på att driva honom till vansinne med att sno hans saker och bära ner dom till trofee hyllan :-)
natti fnatti