21 aug. 2009

Matte fick frispel

Matte kom på att jag håller på att bli långhårig ? :-O
Jag höll inte alls med.... som om hon brydde sej.... Men en sak e säker jag var väldigt duktig på
att göra motstånd, efter ett tag kallade hon in 2 extra händer, husses....
Men det var fortfarande ingen lätt match för dom. Jag är hal som en ål.
Så här söt blev jag :-))














Efter det stack vi till mattes gym, "gym och motion" och där fick jag en skräck upplevelse.
Dom hade en Grand Danois, vid namn ZEKE..... shit va stor han va.... Jag var uppe i mattes famn hela tiden men han blev helt kääääär i mej ändå.
Jag blev lite orolig för han dregglade hela tiden, det rann ur munnen på han.... Nog för att jag e söt.... men det finns gränser :-)



Sen stack matte, jag och lill-husse till stan och köpte basketskor (igår letade vi bara, utan att hitta). Jag typ ägde affären, alla brydde sej om mej och jag tog hand om alla skosnören ;-)





När jag kom hem var det kel och bus med tjejen, rosita..... lill.matte övervakade

Jag fick förresten en ny korg och en gris svans
idag.... Mums......

Lill-husse Rikard fick sej ett litet bett
och jag kännde mej superduktig :-)








Jag brukar ofta avsluta dagen med att sitta i grindhålet och sukta efter att sätta gaddarna i en skata...... Vänta bra tills jag har växt till mej, då ska det jagas :-)


Nu har personalen fått besök, Mita och Rolle kom över för att titta på mej (bland annat) och se hur stor jag har blivit..... Så jag la mej för att sova *hahahaha* husse och matte sa att jag var vild :-) dom kommer aldrig att tro på det....
god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar