13 okt. 2009

Usch o fy vilken dag

Det började med att matte stack hemmifrån UTAN MEJ redan 7,15 på morgonen.
 När hon efter mycket om o men kom hem stack vi och jobbade. Vi tog en snabbtur i "söra-spåret" innan vi åkte hem. Sen blev jag lämnad hemma, av matte, IGEN. Natta och hon skulle på en gymnasiemässa.
Dom hade visst jätte-trevligt *fnyyyyys*, det var intressant.
Efter middagen skulle matte och Erika gå på promenad, när det väl är dax så ser matte att det REGNAR....
Och vad tror ni händer då ? ? ?

JOMENVISST.... JAG ska utstå YTTERLIGARE en dag i FÖRNEDRINGENS tecken.
Man blir ju helt matt. Detta är ju PINSAMT....

Visst verkar jag lycklig, NOT.....
När vi hämtade upp Erika ville jag knappt hälsa på henne, jag gjorde ett försiktigt försök att få henne att ta av overallen.... MEN hon är i MASKOPI med matte (husse också förresten, han fotade ju så han e lika skyldig som alla andra)...... När vi kom till hacksta-spåret spelade det ingen roll att det var mörkt, jag ville ändå inte lämna bilen. Matte fick BÄRA mej en bit upp i spåret.
Sen skedde promenaden under PROTEST.
Men akta er vilket REJS det blev när overallen åkte av hemma :-)
Tvi-vale va vedervärdigt med regnoveraller, gonatt.....