11 okt. 2009

Lördag m kurs och katter & Söndag m promenad

Idag blir det två dagar, matte var lat igår kväll.
Det började med att jag hade min roliga valp/grundlydnadskurs, så superduperskojjigt...... Här e lite bilder därifrån (men det finns fler under "view my gallery") Jag hade med mej husse som fotograf.

Här släpper Annika (fröken/chefen) mej i en inkallningsövning.... Som om jag behöver det, *as-garv*, matte stack ju iväg..... Det är ju lika säker som amen i kyrkan att jag RUSAR efter henne :-)


Här är Monster, Jag, Doris (tror jag att det är, dom är 3 st på samma kurs som e syskon och är väldigt lika) och Troja
När kursen väl var slut och vi kom hem var jag supertrött, jag sov i 2 timmar sen var det rejs igen.
Efter maten fick matte ett Kalas kul "ryck" i form av en prommis hem till Erika och Charlie. När jag kom dit drog jag rakt in i köket, där finns det kattmat :-) jättegott. Efter ett tag visade dom mej "Sockan" som låg på köks stolen och slaggade till jag kom, då var hon på sin vakt. Det är väldigt dåliga bilder men dom e lite roliga ändå.  Här e "sockan" och hennes husse Charlie, han va superskojjig. Han hade MASSOR med leksaker som vi lattjade med.

Och "Tullan" (nedan) som inte gick ur sovrummet men dagen till ära gick hon iallafall ner från sängen och spanade in mej.... Nästa gång ska jag nog morsa på henne. Men jag kan ju erkänna att det va läskigt och spännande med katterna. Jag bara måste hit fler gånger det fanns roliga katter (tror jag), god kattmat, roliga leksaker kan det bli bättre?        Efter den träffen var jag riktigt slutkörd :-)
Söndag: Matte flaxade ur sängen tidigt som fasen (om man frågar mej) och stack på basket match igen. Och dom gjorde som vanligt, dom vann. Den här gången var det mot Täby. Matte sa att det var superspännande. Hampe gjorde poängrekord, han va en riktigt lycklig kille :-)). När matte äntligen kom hem stack husse, matte och jag till hackstaspåret och gick 5:an. SKÖNT
Sen hade husse en liten fotoövning med mej, och jag e vääääldigt bra på att bli beundrad och fotograferad.

man e ju riiiiiiiiktigt söt, om man får säga det själv :-)

Sen stack matte, jag och natttis på en till basketmatch som hampe spelade (igen). Dom vann den också, då spelade han med pojkar -94. Jag satt i mattes knä och kollade hela tiden.
Näe, nu måste vi gos-busa lite
gos-gos