12 okt. 2009

Shopping proffs :-)

Idag stack matte och jag till K-Rauta och shoppade lite till en av lägenheterna. Och jag övervakade varje steg matte tog

Jag måste erkänna att jag e bra på att shoppa om jag inte är bra på shopping kan det ju hända att jag får stanna i bilen.... ve o fasa.
Sen jobbade vi i kallhäll med lite grejjer som va super tråååååååkiga.
Matte hade köpt ett täcke till mej, som faktisk va både snyggt och skönt :-)
Jag testade det hemma först, sen tog vi med oss Erika till spåret och testade det på riktigt i kylan, för järnspikar va kallt det va.
När jag kommit över skammen att springa i en typ av sparkdräkt så var det helt okej t.o.m.riktigt skönt. Först ville jag inte ens gå ifrån parkeringen men Erika och matte bara gick och struntade i att jag skämmdes
SUCK, gonatt