14 okt. 2009

Monchichi fluff fluff

Jobba, kallhäll, promenad, jobba... för att sammanfatta det lite :-)
När vi kom hem efter allt tråkigt blev det (om möjligt) ÄNNU VÄRRE.... Jag skulle BADAS tydligen....
Vi hade inte diskuterat det alls, men det brydde man sej inte om, nä nä...
Matte agerade snabbt som en ökenvind, FLOFF sa det och vips så stog jag i badrummet.
Det var absolut INTE Enligt planen.
Efter badet blev jag fönad, och jag tycker fortfarande inte att det är skoj.
Som vanligt blev man ju fotad *jippi* eller nåt

Jag ser verkligen ut som en Monchichi nalle...... visst ser jag road ut, NOOOOT
Jag tycker livet e orättvist men som hämd på matte vägrar jag lyda henne resten av kvällen, jag ignorerar henne TOTALT. Helt enkelt JAG PROTESTERAR.










Jag låg och snackade med husse lite i soffan, men efter ett par timmars röjande och protesterande la jag mej och vilade lite :-)
Imorgon e det dax för Rabies spruta nr 2, så jag får pass snart....
Fluff Fluff