2 okt. 2009

Tråkiga möten är tråkiga

Dagen startade jag med en rivstart klockan 4,30.....
Matte jublade.... inte.... Hon fick mej lugn efter ett tag :-) men kl. 07,05 då jäklar :-)
jag startade med att kräla relativt omärkt upp till mattes ansikte, sen la jag in ATTACKEN :-)
WOW va roligt det va, ca 10 minuter "aj, nej , auf, uff, inte, blä, aj, iiiii, haha, näe, hihihi, nämen, aj" hann vi med :-) sen gick vi upp.
Hampus hade sovmorgon, klockan 9 gick jag upp till honom och fick till ett nytt "aj, nej , auf, uff, blä, aj, iiiii, haha, näe, hihihi, nämen, aj" .
Det värsta var att matte drog iväg mitt i allt mitt bus :-(
Vilket resulterade i att Husse blev helt tvungen att agera leksaks kastare, min helt egna busmaskin


När matte kom hem tog vi med oss husse till kallhäll, vi skulle ha en genomgång av den nyinstallerade bergvärmen. På vägen dit (i ett svagt ögonblick) övertalades vi (matte o jag) att stanna på El-Giganten.
Det var sååååå tråkigt att man höll på at smälla av

när vi kom ut hade vi (iallafall jag) lite koppel bus
Vi åkte vidare till Kallhäll och hade ett möte med Mats för en genomgång av bergvärme systemet. Jag kan väl erkänna att jag var måttligt intresserad.... Det roligaste var när matte var tvungen att fixa nåt utanför huset....

Det var massa löv och pinnar att busa runt i :-)
När vi kom hem tog matte och jag med oss min roliga polare Erika (matte känner henne oxå :-) men hon gillar mej mer *fniss*) på promenad i Hackstaspåret....
Sen var det lite bus innan
Slummer-tajm innfann sig