30 sep. 2009

Bus i Hackstaspåret


Idag träffade jag ÄNTLIGEN morfar igen, jag blev så glad att se honom så jag satte i halsen.
Senare på eftermiddagen när jag låg och sov på mattes portfölj hörde jag ett envist kvackande utanför fönstret, matte och jag gick ut. Och där låg dom och guppade, AHA dom retas..... jag ska minsan visa dom att jag oxå kan gå på den där konstiga marken :-) Jag kastade mej ner på stenarna mot kanten UUUUPPPSSS
 jag vände när jag blev BLÖT om armbågarna.... Matte varnade mej inte hon bara GAPSKRATTADE.
Jag fortsatte min jakt på FAST mark :-) från brygga och strandkant
Senare på eftermiddagen tog matte och jag med oss en fotograf (hemma kallar vi honom husse) till hackstaspåret för att fota MEJ..... Jag var i mitt esse, det var bus och spring i mej som hette duga. Jag träffade 2 nya polare, en gammal kille och en 1 årig golden som va suuuuper sprallig.





REJS på hög nivå..... Ser farlig ut men man har Coolt öronfladder om ni frågar mej :-)
Jag följer matte hela tiden. Springer lite före ibland i ett litet rejs, sen väntar jag på henne eller springer tillbaka och hämtar henne (det går ju inte så himla snabbt för henne) alla e ju inte lika vältränade som jag       :-)......... Vi tränade på grejjer från kursen jag går på........, husse tyckte jag va superduktig (såklart) .......... Men det va en hel del bus också :-)

Kolla SKILLSEN :-) tuffaste killen i stan

Här e mina nya polare som jag berättade om. den första va cool och lugn, med andra ord allt annat än bruttan till höger :-) kolla våra poseringar :-))
När vi kom hem efter 5 km promenad så fick matte en ny snilleblixt.... dom verkar HAGLA över henne....
Jag skulle tydligen BADAS igen, för det sa vetrinären igår.... jag sa ju att det inte va kul hos vetrinärer.
Men jag blir som en gosig- plysch- sammets- fluff fluff- goseklump.... Matte e avundsjuk på mitt shampoo....
Jag e iallafall dödstrött nu, ses imörrn
zzzzzzzzzzzzzznnnnnaaaaarrrrrkkkkk