30 sep. 2009

Allt annat än en lugn dag

Idag har det varit drag under galoscherna, fast det har egentligen inte hänt så mycket som är av intresse.
Vi var i kallhäll en sväng på morgonen, sen tog vi hand om lite småfixar grejjer.
klockan 13,45 var jag hos vetrinären IGEN...... jag gillar inte det stället, fast dom är jättesnälla, men det hjälper liksom inte riktigt..... Jag fick pencillin mot mina utslag på magen, det är inget som smittar men det ska bort iallafall.
Efter det tog vi en promenad och sen åkte vi hem. Matte slängde upp mej på bordet och klippte mej... HUA... Kropp, nos och klor strök med den här gången..... suck....

den här bilden hittade matte i "pudelnytt" lite skojjig med tanke på dagens klippning :-)
Sen försökte hon fota mej, glöm det.... jag blev lättare utan pälsen vilket resulterar i DUBBELBUS...

jag vägrar titta åt mattes håll :-)
Eftersom hon slarvade och skrev i bloggen en dag för sent kan jag ju informera om att jag sov HELA NATTEN utan kisspaus för första gången... :-)
matte vaknade med ett ryck 06.45 och fattade  ingenting :-) JAG E BÄST