3 okt. 2009

Lämnad & Kattmöte :-)

Dagen började med gos och brottning i sängen med matte :-)
Sen stack vi till mormor & Helge för att fika (sa dom),

Nu e efterhand kallar jag det bara LURENDREJERI.... Jo, dom fikade minsann, under tiden hittade jag roliga gardiner....




Tänk om man hade såna hemma :-) vilket PARTY det hade varit :-)
Ja ja, nog om det, efter fikat drog Matte, Hampus och Natta till Skärholmens centrum, UTAN MEJ.... Halllååååååå hur f....n gick det här till
Jag gick på en promenad m mommo och helge, efter det vaktade jag mest dörren :-)
Efter ca 2-3 timmar kom dom ju iofs. och hämtade mej och 2 hinkar lingonsylt . Men iallafall, hur kunde dom bara lämna mej där, jag hade det jättebra men det räknas liksom inte.... jag blev BORT LÄMNAD.
När vi kom hem regnade det, men min knasiga matte och hennes knasiga kompis Erika  (igår var det min polare men idag e det mattes för dom e lika galna) fick för sej att JAG behövde en promenad :-0
Det startade med att jag skulle hälsa på "sockan".... EN KATT.... Wow vicken coooool tjej, hon fräste åt mej.... När hon fräste passade jag på att sticka till köket och äta upp hennes torrfoder, as-gott..... jag rensade skålen. Sen tog jag ett litet snack igen, hon fräste igen då stack jag till köks och hittade en till matskål.... Värsta LYX-HAKET, jag käkade en del i andra skålen också innan vi stack på promenad.
När vi kom hem åkte jag i badet, men det var rätt skönt för jag var nerkyld, jag var lika blöt innan som efter badet. Jag tror att matte ska få köpa en regnrock till mej trots allt :-)
Nu ska jag sticka och vara en böld på husse i soffan, han verkar vilja koppla av
HA HA HA BUSTAJJJJJJM