1 sep. 2009

Veterinär besök

Idag har jag fått min 12 veckors spruta.
AAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJ, va ont det gjorde..... men matte hade med sej godis så det gick över :-)
Alla som var på vet.praktiken, både hundar och människor, hälsade på mej och tyckte om mej.

Förutom en gammal Papillon dam, som inte tyckte om att jag kollade in avdelningen mitt emot nosen :-) jag fick mej en utskällning och en liten dagsedel..... Hmmmm konstig brutta :-)
Matte köpte tandborste och tandkräm till mej, undrar hur det ska gå...

Matte skämms, hon har inte fotat mej en enda gång idag.

Hampus har åkt iväg på paddling med sin klass, och dom ska sova över i ett egenhändigt byggt vindskydd. Jag hjälpte dom lite i med kanoterna, det var superskoj. REJSING.....

Sen följde vi med Nattis till intagningen på Rockskolan, hon fick plats i ett band. GRATTIS SYRRAN, du rockar fett..... under tiden charmade jag folket som var där så till den milda grad att en tant gav mej (hund) godis som hon hade i handväskan.
ska be matte skaffa en sån väska den verkar bra :-)

Jag busade med Rosita oxå såklart. Matte och jag gick en lååååång promenad på kvällen, det var superskönt :-)
Nähäpp, nu e det dax och borsta gaddarna,

tjingeling nu ska jag bita matte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar