3 sep. 2009

Mys Bus

åååå va jobbigt det är på jobbet ibland.
Idag har jag vaktat huset så inte alla sjöfåglar skulle våga komma dit. Plus att jag väntar på min bästis, morfar Kjelle. Han e super skojjig.
När han kommer till kontoret skäller jag alltid (han är den enda jag skäller på) sen överfaller jag honom med pussar. Han tar upp mej i famnen och då kan jag äta på hans öron, MUMS.

När han har pussats massor och talat om hus söt jag e kan han inte låta bli mej, så jag får vara på skrivbordet :-) Jag jobbar ju för sjutton gubbar :-)) då kan vi busa massor.


Matte och morfar tyckte jag var så busig så det var dax för en skogspromenad. Men först var jag tvunget att vara söt på en frisersalong i centrum. Syrran skulle göra sej snygg, det funkade..
Efter det stack matte och jag till skogs och hämtade hem lite lingon och kantareller.
Jag fick tag i en kantarell som jag delvis åt upp och delvis massakerad, kul.....tyckte inte matte.
Sen grävde jag gropar i mossan, det är så himla skojjigt.

Efter en regnig promenad med husse på kvällskröken har jag nu stupat i korgen och John Blund kom.

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar