31 aug. 2009

Ensam hemma med husse

Husse har påpekat att jag e sååååååå mammig, jag har ju bara varit ifrån matte (några få) korta stunder.

Men ni vet hur det är, hon kan ju inte slita sej ifrån mej...... Jag e ju helt enkelt för underbar :-)....
Trots allt lämnade hon mej ensam med husse i flera timmar...... vi hade jätteskoj, och jag skötte mej exemplariskt, gnällde inte ens.
När matte väl kom hem blev jag super duper glad, hon fick miljarder pussar. Sen hade hon den SUVERÄNA idén att vi skulle sticka till skogen igen, JIPPIKAYEY.

I looooooove it

Skillnaden mot dom andra dagarna var att husse följde med, matte hade en stor hink till blåbär och en bärplockare.... mums....

Husse sprang runt och fotade sitt FAVORIT OBEJKT, Bizze Bus

När vi kom hem fick matte för sej att inga nya fästingar skulle fastna på mej så jag åkte in i duschen snabbare än man kan säga blåbär...
När jag hade torkat, blivit fönad, kissad, rullat mej i gräs och viss rabatt så ville jag sova. Det är rätt jobbigt att springa i skogen.
Matte bäddade ner mej i en filt så jag inte frös, ååååååååååh va mysigt det va.

Jag sov i nästan 2 timmar, sen var det rejs igen :-)
Imorgon ska jag få en spruta av vetrinären, GULP..... läbbigt.

Gosi snosi, natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar