4 sep. 2009

svanjakt, eller nåt....

Vad har jag gjort idag då?????? Jo, jag startade med en tupplur på mattes väska, man kan aldrig va säker på när son smiter iväg..... Men det här läget känns säkert :-) Sen busade jag med morfar som vanligt, jag känner igen hans steg... han tror att jag e synsk, men då värmer jag bara upp skallet, tränar lite, vet ju att han ska komma snart :-)
Men sen sprang jag ut på bryggan och jäklar i mej, det var några vita monster en bit bort på den där marken som man inte kan gå på ...... jag var liiiiiiiite reserverad, sneddade in mellan mattes fötter för ev skydd. Men dom måste blivit rädda för mej för dom stack...
Fattar inte hur det kom sej att DOM kan gå på den där konstiga marken, jag vågar inte ens prova...... skönt att dom stack

Matte lämnade mej ensam hemma med alla andra i personalstyrkan, jag och dom skötte sej under tiden :-) Men när hon kom hem då såg jag till att det blev liv i luckan :-)
En sak jag har lärt mej är att uttålighet lönar sej i köket :-)
Husse e superbra på att råka tappa saker :-)

Idag blev det färsk pasta :-) äkta italienska anda här i huset tydligen. Han har väl drömt om Ducati nu igen :-)
Mums fillibabba,
natti fnatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar