1 jan. 2010

Årets första dag

Eftersom gästerna gick ca 02,45 imorse och det röjdes lite innan sänggång så kom vi nog inte isäng förrän 03,30...... GÄÄÄÄÄÄSP.
Jag somnade som en stock.
Mitt på dan när vi alla vaknade till liv så sken solen då stack Matte, husse och jag på en långpromenad.
Jag var supersprallig och hade MASSOR med extra energi.

Ni får en liten fotostudie från dagens promenad :-) Dom har ju ett snyggt objekt att fota :-)






Här stog jag på huvet mellan dessa kort.... matte hann inte få med det.



klicka på det vänstra kortet så det förstoras och kolla mitt fotarbete :-) jag e uppe i luften med ALLA ben.



Jag vill hem, personalen vill fota.... SUCK.....  Vänstra kortet e jag i "Järnvägsparken"

när ni kom hem mötte vi natta o simon som skulle hem till simon och "nörda" med sina datorer :-) .......             Jag la mej framför brasan när vi kom hem.
Vi i familjen önskar er alla en underbar fortsättning på det nya året.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Bizze ser ofta ut som en liten sagofigur med sin gula vinterdräkt. Här på Vindö har det varit mycket tung snöskottning varje dagsean vi kom hit den 28 december.Tack för alla trevliga bilder. Här har vi älg som spatsera förbi på Gluggvägen. God fortsättnig från oss tre till er alla/Jost

    SvaraRadera
  2. Ojdå, älgar är mäktiga djur.
    Var rädd om ryggen.
    Kram

    SvaraRadera