31 dec. 2009

Nyårsafton

Matte o husse röjde och fixade i köket och dukade.






Mina polare, Mita och Rolle, kom vid 18-tiden.
Dom skulle äte o mysa med oss. Dom åt 3-rätters, jag nöjde mej med 1-rätters :-)
matte hade fylls min matskål med oxfile :-O
tjolahoppsansa..... hoppas de e nyår OFTA :-) det var väääääääldigt gott :-)
Matte och Mita gick ut med mej titt som tätt och var väldigt nervösa
så fort det smällde, men jag tittade bara upp och sen fortsatte jag busa med mattes vantar :-)
Matte va skraj att jag skulle bli jätterädd för all raketer.
Men till slut fick jag iallafall följa med ut på 12-slaget. Jag hade hur kul som helst med vantar och snöflingorna. Jag brydde mej inte alls när raketerna smällde, inte ens dom som var nära.
Matte tyckte snarare att det gjorde mej ännu busigare :-)
Alla frös UTOM JAG. Jag ville INTE gå in.
Det var ju FEST ute :-)
Men när dom till slut fick in mej och jag RÖJT med alla leksaker och väckt liv i alla så var jag faktiskt rätt trött :-)

Jag la mej på min filt framför brasan och NJÖT av livet :-)
Vi önskar er alla En Riktigt God Fortsättning På Det Nya Året


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar