30 dec. 2009

Klippning

Matte, jag, natta och hampe tog en prommis till zoo affären för att köpa mat till mej.
Där hittade jag 2 leksaker som jag fick.... konstigt.....är det nåt lurt på gång?
Visst va det fina grejjer jag fick?
                                                                                   
Men innan man hann säga "flaskhals så hände det grejjer.....
Matte kallade mej "lurvetufs" när vi var på zoo.
Sen när vi kom hem så I en rasande fart åkte klippbord och maskiner fram.
Det var sååååå mycke saker på klippbordet att man häpnade.
Det enda jag kan säga till mattes försvar är att jag blev ju snygg :-)









MEN jag tyckte det var fullkomligt ONÖDIGT att plåga mej på det viset.
Husse var och åkte skidor = orättvist.... gissa vad jag hade valt :-)
snart e det nyårsafton, hoppas jag inte blir rädd för alla raketer.....
hej o hå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar