25 okt. 2009

Pudelpromenad och fint besök

På väg till Pudelpromenaden ringde vi till MORMOR RUTH som FYLLER ÅR IDAG, och Gratulerade henne. Vet inte hur många vi var på promenaden idag men det var en hel del pudlar i olika färger och storlekar. Super duper skoj, men efter ett tag blev dom lite snabba och hetsiga i regnet så jag hoppade upp i mattes famn. Jag tyckte det var lite läbbigt plus att jag frös. Jag fick en hel del godis av en jätte snäll tjej som gick tillsammans med matte och mej. Det var min "fröken", Annika´s barnbarn.


Jag va poppis bland polarna som vanligt. Idag var det en tjej som hette Fanny som fick
lite extra moderskänslor för mej.
Sen var matte och jag en sväng uppe på Hoj-klubben och snackade lite med Anna mfl..
När vi kom hem var det tårtkalas för Rikard som också fyller år idag, han fyller 14 år.
Senare framemot kvällskvisten fick Rikard och vi lite mer främmande. Det var Rikards farfar, Jost, hans fru Eva och hunden Götzi som kom på besök.

Det var första gången jag fick främmande inomhus av en annan hund. WOW va skoj.

Bland annat så kollade vi in mitt käk. Götzi va hungrig för han rensade skålarna :-) Jag hann sno åt mej några bitar, jag va ju faktiskt inte alls hungrig jag åt ju bara för att han gjorde det :-)
Götzi är JÄTTESNÄLL, och lite busig, han e min nya polare. Om några veckor ska vi åka hem till honom på besök, det ska bli spännande. Då kan ju jag äta hans mat :-)
nu e jag dödstrött, måste sova.
snark......