29 okt. 2009

Domarudden

Idag stack matte iväg och jobbade utan mej, husse ville ha mej hemma som sällskap idag.
Och va gör man inte för husfriden, man får ju ta hand om husse ibland :-)
När matte kom hem stack husse, matte och jag upp till Domarudden och tog en prommis i 5 km spåret.

Det var superskönt att sträcka ut benen ordentligt.
Det var lite tråkigt spår, det fanns ju varken joggare att jaga eller andra hundar att busa med.
Jag röstar för Hacksta spåret i fortsättningen, det är bättre och roligare.
Mer action liksom :-)


Vi tog en liten avstickare från spåret till en sjö som heter "trehörningen" det var jättefint.
husse höll på att lura ner mej i vattnet :-) men jag stog emot.
När vi kom tillbaka till bilen visade dom mej JÄTTESTORA typ hundar som kallas
HÄSTAR av husse och matte. En sak e säker, jag hälsar på mycket och många men här gick gränsen.
ALDRIG I LIVET att jag går nära dom där JÄTTE djuren.


Jäklar va läskiga dom va......
Jag var helt galen och vild på kvällen. Matte bara suckade.
Nu måste jag sova
ses imorgon, kramiz