25 dec. 2009

Julafton, Äntligen

Äntligen var det dax för paket :-) Jag fick öppna mitt morgonpaket helt själv.
Gissa om det var skojjigt och gott ?







JAPP, det var det.....


Klockan 15:00 dök nästan alla upp för att fira julafton.
Vi minglade och pratade och drack glögg. Jag snackade m alla.

Efter ett tag hoppade jag upp i min fåtölj och la mej.
alla bara snckade o snackade, det var rätt så tröttsamt :-) jag ville ju busa.
Sen kom Götzi och hans husse och då satte vi oss till bords för att äta....

Matte fixade "mumma" till alla i kannor som stog på bordet. 
 
husse tyckte nubben va go´ :-) det sjöngs även nubbevisor.
Bröderna sitter och väntar på julklappsutdelningen :-)
Hampe var Tomte och natta hjälpte till..


Jag fick en kul boll, 2 olika gosedjursleksaker, godisben.
Helt enkelt En superbra julafton.
Morfar och Patrik gick hem sist av alla, vid 2,30.
Sen städade matte till klockan 03,30 ungefär.
HUA va trötta vi var sen ......

1 kommentar:

  1. En härlig julafton i storfamiljens krets. Stort tack till Annika och alla andra arrangörer, inte minst Kjell som toastmaster med allt gott brännvin i ishinken, Michel med inspirerad solounderhållning och många glada skratt. Tyvärr slask redan på hemvägen. Evasent hem från Lidingö. Missade julottan:(

    SvaraRadera