1 feb. 2010

bus

I lördags råkade jag bli klippt igen :-(
Men jag blev rätt snygg :-)) Det säger iallafall alla jag möter.
Och då sträcker jag på mej och trippar iväg på bästa "pudel manér", som bara en Pudel kan göra :-)
I söndags stack matte och jag till Rösjön och var med på pudel prommenaden.
Vi var nog ca 20
pudlar i olika storkelar och färger. (jag o matte står längst till höger)
Det fanns en tjej som jag (och nästan alla andra killar) tyckte extra mycket om, hon var lika gammal som mej och hon löpte :-)
Hon tyckte däremot att vi killar var SUPER DUPER JOBBIGA, men vi liksom struntade i det :-))
En annan rolig sak som har hänt sen sist är att Hampus kom vidare till stadslags uttagning nr 3 (i basket)
I övrigt har det varit rätt lungt sen sist. vi har mest jobbat, slappat, busat och gosat :-)
kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar