6 jan. 2010

Husdjursmässan

Idag lämnade matte mej hemma med Hampus sen stack hon och Nattis till Husdjursmässan i Kista.

Det fanns alla möjliga djur :-)

Sen var det Agility tävling också, jäklingens va snabba dom är.......
Jag blev alldeles tårögd för dom va så duktiga :-)
Natta träffade en polare där så jag hade inte så himla mycket sällskap av madame förrän på slutet :-)
Jag köpte med mej massa naturgodig till busen så när jag kom hem fick jag lindrigare "straff".
OJ va gott godis matte hade köpt, mums filibabba :-)

Nu e det -16 grader ute *BURR* det blir korta promenader....
(de va -25 inatt)


1 kommentar:

  1. Götzi, Eva och Jost vill härmed - om ock med någon dags försening - också gratulera Nattan så hjärtligt till sin 17:e födelsedag Må ekot av vårt rungande leve rulla fram till henne över Stora Värtan och Rydbo skogen. - 20 hade vi i går.

    SvaraRadera