8 nov. 2009

Tjejträff

Idag stack matte på basketmatch m Hampus, dom vann mot Solna denna gång. Dom e såååååå himla duktiga.
Efter matchen svissade matte hem o startade matlagningen inför kvällen. Matte och jag skulle på
tjejmiddag hemma hos mita.
Matte fixar käket och mita står för hushållet. Jag stog för socialt umgänge :-)
Jag va jätteduktig och hade superkul, ända tills jag vid 24-tiden hittar en rival / fiende/ ett hot helt enkelt.
Han bara stog där BLICK STILLA i ett vitrinskåp....... Jag skällde som en besatt......

Han hade kommit in i lägenheten helt omärkt och bara ställt sej i ett vitrinskåp....
inte så lite fräckt. .......
Vi hade iallafall jätte trevligt på tjejträffen, superkul att få vara med i det gänget tycker både matte och jag.

GRATTIS PÅ FARSDAG, stor kram till PAPPA......
Vi sov länge på söndagen, sen stack vi till hackstaspåret m morfar på promenad.
På eftermiddagen lämnade husse o matte mej för att åka på en 50-årsuppvaktning. Man blir ju rätt förbannad när dom gör sånt.........
men attans va gla jag blir när dom kommer hem.
Nu sitter matte och jag o väntar på natta och hampe, som har varit hos farmor, ska komma hem.